Skip Navigation Links

Персоналізована модель навчання студентів на основі віртуального навчального середовища інтелектуального репетиторства «Навчання без обмежень»

Оновлено: 24.04.2024

 Персоналізована модель навчання студентів на основі віртуального навчального середовища інтелектуального репетиторства  "Навчання без обмежень" (SMART-PL)

 

Програма: Еразмус+. КА2 Розвиток потенціалу вищої освіти.                                                     
Коордінатор від ХДУ:  Співаковській Олександр Володимирович
Тривалисть проєкту: 01/01/2023 - 31/12/2025
Сума гранту: 678 270.00 євро 
Координатор: Талліннський технологічний університет (Естонія).
Сайт проєктуhttps://www.smart-pl.live/

Мета: SMART-PL – це 3-річний проект, спрямований на впровадження моделі персоналізованого навчання на основі віртуального навчального середовища інтелектуального репетиторства «Навчання без обмежень». Інтелектуальне репетиторство – це набір інструментів навчання: онлайн-платформа SMART для віртуального персоналізованого навчання та формувального оцінювання учнів; коворкінг-центр з обладнанням для організації гібридного навчання, що підвищує ефективність навчального процесу та дає більше можливостей як викладачам, так і студентам. Проект розділений на 7 робочих груп, які пов’язані із сприянням співпраці партнерів для впровадження європейського досвіду персоналізованого навчання; удосконалення освітніх програм університетів; підвищення прозорості та зрозумілості навчання та оцінювання для студентів (у тому числі результатів неформальної освіти), зменшення хвилювання студентів за свій професійний досвід та формування їх впевненості в досягненні ефективних результатів; підвищити якість навчальних матеріалів; сприяти мобільності студентів, у тому числі у віртуальному режимі, на рівні університету/країни, між університетом/країною); створити додаткові можливості для отримання вищої освіти.

Конкретні цілі:
- підвищити мотивацію студентів до навчання через застосування підходу "навчаючись, вчимося" та створити умови для задоволення індивідуальних потреб студентів, пов'язаних з диференціацією та персоналізацією освітніх траєкторій.
- підвищити прозорість і зрозумілість навчання та оцінювання для студентів (у тому числі результатів неформальної освіти), зменшити тривожність студентів щодо власної професійної компетентності та сформувати у них впевненість у досягненні ефективних результатів.
- створити додаткові можливості для здобуття вищої освіти особам з інвалідністю та особливими освітніми потребами через інклюзивну освіту та впроваджену модель персоналізованого навчання і гібридні технології.
- удосконалити освітні програми університетів шляхом оновлення процесу формування компетентностей та розподілу програмних результатів навчання студентів між освітніми компонентами; підвищити якість навчально-методичних матеріалів.
- сприяти мобільності студентів, у тому числі у віртуальному режимі, в масштабах університету/країни, між між університетами/країнами, між академічними секторами та формами навчання (формальна/неформальна/заочна) шляхом визнання та обміну оцінками/кредитами.
- забезпечити зворотній зв'язок щодо ефективності роботи студентів, викладачів студентів, викладачів та адміністрації.                                                                                               
- посилити взаємодію всіх зацікавлених сторін, включаючи роботодавців сторін, включаючи роботодавців, громадськість та контролюючих органів (Міністерство освіти і науки України, Агентство з питань науки України, Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти) з метою створення гнучкої забезпечення якості вищої освіти) для створення гнучкого механізму адаптації академічних результатів до ринку механізму адаптації академічних результатів до ринкових до ринкових змін та сучасних технологій.      
- забезпечити ринок праці висококваліфікованими фахівцями, наділеними компетенціями, що відповідають високим стандартам якості ЄС та сучасним вимогам роботодавців сучасним вимогам роботодавців; створити культуру безперервного навчання культуру безперервного навчання.

Партнери:

Матеріали

Буклет проєкту: Booklet.pdf (2.7 Mb)
Правила використання персоналізованого навчання в Херсонському державному університеті.pdf (763.9 Kb)

Результати:

  • Бенчмаркінг європейської та української практики застосування персоналізованого підходу до навчання:

Presentation_IHE NAESU_D2.1
SMART-PL_Report_2.1_IHE_fin.pdf

Новини:
https://www.kspu.edu/PublisherReader.aspx?newsId=18737
https://www.kspu.edu/PublisherReader.aspx?newsId=18304
https://www.kspu.edu/PublisherReader.aspx?newsId=18310
https://www.kspu.edu/PublisherReader.aspx?newsId=17568 
https://www.kspu.edu/PrintVersion.aspx?newsId=17473
https://www.kspu.edu/PublisherReader.aspx?lang=uk&newsId=16377
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0ge6YiRwxeMFsMqb1ZLpKBYv9ERNZCsKs1qcL65B4C9pE98rhooV86xuoAQrQPPvQl&id=100063528945049